Baarin kannatusmaksut
Minä itse tahdon panostaa vastavuoroisuuteen ja mitoitan omat eforttini vastapuolen eforttien mukaisiksi. Dominoivalle luonteelle on ominaista painaa päälle kuin höyryjyrä, mutta jatkuvalla syötöllä tehtynä siinä lopulta toteuttaa omia tarpeitaan ja toiveitaan ja vastapuolen intressit ja huom. niiden kokemuspohjainen muuttuminen ja tarkentuminen unohtuvat! Olen mäkin "väkisinseurustellut" mut ei siinä kellään ole ollut kivaa.Siksi valitsen nykyään tasaisemman suhtautumistavan. Jäitä hattuun toivotan kaikille yli-innokkaille D:lle, niin jaksaa subit pysyä paremmin kurissa ja Rouvan tai Herran nuhteessa
Tulta ja tappuraa niin minä tykkään vaikkei nyt ihan silmille tarvi tulla, kumminkin itsekin sen verran voimakastahtoinen ja härkäpäinen välillä että tarvitseehan sitä nyt vähän jotain kipinää.
Mä taas pyrin välttämään temperamentin osoituksiakin enkä monen muun kohtaamani Dommen lailla ole kiinnostunut "brat"-tyyppisistä alistettavista, vaan voittopuolisesti pitää olla alistuva jo valmiiksi ja olla niin kuin minä sanon. Säilyy näissä hommissa vaadittava mielenrauha sillä lailla paljon paremmin
Koska posti täyttyy viesteistä niin samalla sinne hukkuu ne kivat tyypit jotka jää unohduksiin kun ne typerät tyypit vie liikaa energiaa ja nostattaa verenpainetta.
En tiedä kuinka moni täältä on AS:ssa, mutta sieltä huhun mukaan löytää paljon kinkympää kansaa.
Halut on eri, siksi niin vaikeaa.Koska pannaa ?
En pahemmin kirjottele täällä, mutta tämä aihe kolahti.En tiedä miksi, mutta mun posti täyttyy ihmeellisistä vonkuviesteistä varsinkin vanhemmilta miehiltä. Olen nuori tänne, tiedän ja musta tuntuu että myös muut tiedostaa sen ja ajattelee nuorempien ja kokemattomimpien harrastajien olevan jotenkin ns. helpompaa riistaa ja nuoremmille voi sanoa mitä vaan. Tää tottakai on sinänsä ymmärrettävää koska stereotypiat nuoremmista naisista...
Joku sanoi aiemmin siitä miten täällä mennään kinkyys edellä ja yhdyn siihen täysin. Jos keskustelu alotetaan jollain kuumottavalla stoorilla siitä mitä kaikkea sitä himottais tehdä niin sekään ei oikeen toimi ja ihmettelen miks tätä tekee ihmiset joilla on deitti-ilmot joissa etsivät jotain vakavampaa? Tai toimii sellainkin varmasti joillekkin. Koska posti täyttyy viesteistä niin samalla sinne hukkuu ne kivat tyypit jotka jää unohduksiin kun ne typerät tyypit vie liikaa energiaa ja nostattaa verenpainetta (kaikki kivat voi nyt laittaa viestiä).Täällä tulikin jo esille se, että vois ensin tutustua ihmiseen ja vasta sitten siihen kinkympään puoleen. Tai tehdä molempia yhtäaikaa, niinhän se menee tosielämässäkin kun tutustut ja tapailet jotakuta En tiedä kuinka moni täältä on AS:ssa, mutta sieltä huhun mukaan löytää paljon kinkympää kansaa.
Eli tuolla edellisellä haluan nyt aidosti tuoda esille sen todellisuuden, ettei pidä käsitteellä ”kemia” ihmissuhdevalinnoissa yrittää perustella muille oman tietoisen tahtotilansa kautta toteutettuja valintoja tekoina, varsinkin jos selvästi on nähtävissä henkilön päätöksenteon perustuvan tämän omiin tietoisiin valintoihin…!Edellinen jo nimittäin siksi, koska ”kemioiden” sopivuutta tai sopimattomuutta ei voi verrata esim. sairauteen, vammaan tai muuhun sellaiseen, johon ihminen ei voi omalla aktiivisella tahtotilallaan vaikuttaa…