Baarin kannatusmaksut
En sitten tiedä mitä tulee tapahtumaan kun tässä kohti keski-ikää mennään. Markkina-arvo romahtaa lopullisesti vai..
Lainaus käyttäjältä: johannas - 01.03.2015, 09:22En sitten tiedä mitä tulee tapahtumaan kun tässä kohti keski-ikää mennään. Markkina-arvo romahtaa lopullisesti vai.. Onneksi ei romahda kokonaan, mutta onhan sillä tietysti jotain merkitystä, että monet Masterit/Deet pysyttelevät nuorissa naisissa, vaikka ikää olis jo se 45-50. Tietysti keski-ikäisenä subina vois tähyillä niitä jo hyvinkin eläkeikäisiä Dominoivia, mutta tuntuu kyllä ikäero siihen suuntaan tässä vaiheessa useimmiten liian suurelta. Näin 50+ -ikäisenä en itse haluaisi suhdetta yli 5 vuotta vanhempaan, ellei olisi joku super-urheilullinen henkilö kyseessä. Vaniljaseksiä jos haluaa, niin hyvin tuntuu tämänikäiset löytävän seksiseuraa parisenkymmentä vuotta nuoremmistakin.
Hiljattain kaverini päivitti facebookissa menevänsä jo toisille treffeille erään miehen kanssa. Illalla tuli toinen päivitys, että ei hänen olisi pitänyt iloita liian aikaisin. Kaverini oli kuunnellut 1,5 tuntia, kun mies puhui exästään ja lähtenyt menemään. Ei tullut kolmansia treffejä.
Edellinen olkoon kunnianosoitukseni sekä arvostukseni osoitus aivan jokaista "keski-ikäistä", hyvän "jalostuksen" sisältävää valloittavaa ja kiehtovaa Subitarta kohtaan!Ja mikäli joku haluaa tulkita edellä kirjoittamani ”keljuiluksi” tai muuten negatiiviseksi tekstiksi jolla minua moralisoida, suosittelen luetun ymmärtämistä sisälukutaitona…
Minulla on niin pieni ego, ettei siihen satu jokin "nuorten teinityttöjen suosiminen" tai " kansainväliset kinkypiirit"-tai olen vaan niin juntti kertakaikkiaan,mutta kaikkiahan me valitsemme osamme vapaasta tahdosta ja minkään vaikuttamatta- Ja se SYY ja SYNTIPUKKEUS, se se vasta onkin aihe-aina joku on syyllinen niin vanilijassa kuin kinkyssä ... Mistä lähtee ajatus syyllisistä ja syyttömistä-kenties se on eri uskontojen peruja-aina on osoitettava jotain sormella,muita tai itseään. Parhaimmillaan onneksi tuollaisia ei edes tarvitse miettiä,kun ajatus ja yhteishenki virtaa
Lainaus käyttäjältä: katy - 02.03.2015, 02:02Minulla on niin pieni ego, ettei siihen satu jokin "nuorten teinityttöjen suosiminen" tai " kansainväliset kinkypiirit"-tai olen vaan niin juntti kertakaikkiaan,mutta kaikkiahan me valitsemme osamme vapaasta tahdosta ja minkään vaikuttamatta- Ja se SYY ja SYNTIPUKKEUS, se se vasta onkin aihe-aina joku on syyllinen niin vanilijassa kuin kinkyssä ... Mistä lähtee ajatus syyllisistä ja syyttömistä-kenties se on eri uskontojen peruja-aina on osoitettava jotain sormella,muita tai itseään. Parhaimmillaan onneksi tuollaisia ei edes tarvitse miettiä,kun ajatus ja yhteishenki virtaaMinä en taas yhtään ymmärrä mitä tässä sanotaan tai miten se edes liittyy yhtään mihinkään.
Ei mitään sketsihahmoja vastaan muuten kuin tietysti eroottisessa mielessä, joten rupesin haikailemaan edellisen subini perään, "kun se niin alistu ja oli se sikspäkkiki". Ei tää deittimies mikään tyhmä ollut eikä siis jatkanut mun virittelemistä. Ja eihän edes mun sääret meinanneet mahtua hänen urheilubemarin kyytiin.
Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 01.03.2015, 23:43Ei mitään sketsihahmoja vastaan muuten kuin tietysti eroottisessa mielessä, joten rupesin haikailemaan edellisen subini perään, "kun se niin alistu ja oli se sikspäkkiki". Ei tää deittimies mikään tyhmä ollut eikä siis jatkanut mun virittelemistä. Ja eihän edes mun sääret meinanneet mahtua hänen urheilubemarin kyytiin.Onko tuossa siis jokin suurempi pointti, miksi jauhaa eksistä tmv. eikä sanoa suoraan, että eihän tässä vissiin sitten sen kummempia? Ei nyt varmaan tarvitse sanoa toiselle, että kuule, sun puhetapas muistuttaa sketsihahmoa, joten evvk, mutta kai sitä silti voi sanoa sen suuremmitta seliseli-stooritta, että kiitos ei.
..jatkaa tähän vähän...Mä lähden aina täysillä, ja uskon et siks löydän aina seuraa -- mut on ne pudotuksetkin sit kovempia..
sydän on jo kivikova, mutta aina on tilaa uskolle, toivolle ja rakkaudelle