Kirjoittaja Aihe: Seuran löytämisen vaikeus  (Luettu 155176 kertaa)

-katy-

• Vieras
Vs: Seuran löytämisen vaikeus
« Vastaus #120 : 24.02.2015, 20:59 »
Lisään nämä linkit tähän, viittauksena homoon dominoivaan sadistiin:
http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/54e4b3614cdccd03009f29d2
http://www.radiosuomipop.fi/#!/post/54e4b10d1b46cd03001a1692

Vaikuttaa, että Kekkoselle on kaikki ollut aika helppoa ja tullut kuin manulle illallinen,mutta saatan olla väärässä. Tai ehkä oikeat tähdet ovat vain olleet aina hänen oikeassa kulmassa. Saattaa olla muitakin vaihtoehtoja,tosin  :D

Querreiro

• Vieras
« Vastaus #121 : 24.02.2015, 21:47 »
Katy kirjoitti tekstissään;

"Halu kokea rakkautta, läheisyyttä ja kaikkea mitä intiiimi ystävyys- ja rakkaussuhde voi sisältää, ajaa ihmistä joskus epätoivoisiin tilanteisiin".

Nimittäin kun tuo lause jo yksin pitää sisällään erittäin monimuotoisen totuuden elämästä, on sen kautta hyvä lähteä avaamaan muutakin tämän keskustelun sisällä esille nousseita asioita ihmissuhteiden syntymiseen tai olemassaolon mahdollisuuteen liittyen.

Kuten Katy ja monet muutkin tämän keskustelun tiimoilta ovat pohtineet, eivät ihmisen tekemät valinnat varsinkaan ihmissuhteiden osalta perustu todellakaan aina ihmisen itsensä vapaaehtoisiin valintoihin, mikä todellakin täysin ymmärrettävää, näin menneisyytemme ollessa niin hyvässä kuin pahassakin mukana päätöksenteossamme.

Viitaten jälleen tuohon Katyn tuottamaan ajatukseen; " Halu kokea rakkautta, läheisyyttä ja kaikkea mitä intiiimi ystävyys- ja rakkaussuhde voi sisältää, ajaa ihmistä joskus epätoivoisiin tilanteisiin", liittyy vahvasti niin Fetish- / Kinky- kuin BDSM -erotiikankin toteuttamiseen mm. siltä osin, että henkilö voi toteuttaa elämäänsä esim. Masokistina, Dommena, Sadistina, Subina tai Masterina hänen omien puolustusmekanismiensa estäessä häntä tiedostamasta järjen tasolla miksi hän toimii kuten toimii... Selvä nimittäin on, että ihminen tekee mm. vahvojakin tunneperäisiä sekä muita aivokemia peräisiä valintoja itse välttämättä sen suuremmin pohtimatta miksi toimii kuten toimii...

Tuon edellisen lisäksi kun sitten niin monet käyttävät esim. käsitteitä "kemioiden kohtaaminen tai kohtaamattomuus" perustellen yksinomaan itselleen tekemiään suhdevalintoja, vaikka kyseessä ilmiselvästi on ainoastaan henkilön oman tahdon asettamat kriteerit toiselle persoonana (esim. se, että mitään suhdetta toisen kanssa ei voi edes harkita ellei toisella ole tummia hiuksia / ole blondi, omaa tiettyä varallisuutta, ole yli 180cm pitkä, omista vihreitä silmiä, jne.), ymmärrämme varsin hyvin, miksi niin monet kokevat seuran löytämisen vaikeudet monen eri tasoisena ympärillämme... Olkaamme näin mahdollisimman rehellisiä sekä itsellemme että toisillemme, eli että emme esim. puhuisi "kemioiden kohtaamisesta / kohtaamattomuudesta, jos kyseessä on yksinkertaisesti esim. toisen fyysinen tai henkinen ominaisuus, jonka haluamme tai emme halua tahdonvaraisesti itseämme miellyttävän...!

Mitä sitten tulee Fetish- / Kinky -suhteiden muodostamiseen, ymmärtää hyvin että jos henkilö etsii yksinomaan sessiointisuhteita, ovat hänen asettamansa kriteerit toiselle mahdollisesti aivan erilaiset kuin silloin, jos etsitään vaikkapa rakkaussuhdetta jonka monipuolisena keskinäisenä rikkautena BDSM-, D/s- tai muu Fetish- / Kinky -erotiikka toteutuvat.
Kuitenkin kokemuksesta tiedän, että jos Fetish- / Kinky -persoonat aitojen tekojen tasolla ovat valmiit todelliseen tutustumiseen kasvokkain, toisensa näin aidosti tuntevina persoonina kohdaten, katoaa jo kokonaan monikin niistä "riskitekijöistä", joita tässäkin keskustelussa on esille tuotu seuran löytymistä hankaloittavana / vaikeuttavana tekijänä...
Antamalla itse toiselle mahdollisuuden tekojen tasolla ensiksikin keskinäistä luottamusta luovaan tutustumiseen ja sitten siitä eteenpäin kummankin kokemaa positiivisesti vahvistavana aitoon kohtaamiseen tunnetasolla, näen tämän hyvinkin olevan ainakin yksi hyvä tapa lähteä luomaan keskinäistä Fetish- / Kinky-, BDSM- / D/s -suhdetta kaikkine variaatioineen...

bin_hki

• Vieras
« Vastaus #122 : 24.02.2015, 22:14 »
Huh, jaksoin melkein kahlata ketjun läpi. Hyvä aihe. ;)

Vaikuttaa, että Kekkoselle on kaikki ollut aika helppoa ja tullut kuin manulle illallinen,mutta saatan olla väärässä. Tai ehkä oikeat tähdet ovat vain olleet aina hänen oikeassa kulmassa. Saattaa olla muitakin vaihtoehtoja,tosin  :D

Mutuna, että ihmisillä on aika poikkeavia tapoja suhtautua kumppanin löytämiseen. Hyvin karkeasti ne voi jakaa positiiviseen ja negatiiviseen suhtautumistapaan. Siihen sitten lisätään kaikki maailmankatsomukseen ja minään liittyvät asiat. Juusoa jonkin verran seuranneena en usko, että hänellä olisi sen helpompaa kuin muillakaan. Asenne sen sijaan on kohdillaan sikäli, kun se yksityisyytensä yleisölle kertoneella outohomo-sadisti-polyllä voi olla (vitsi). ;P Mielestäni hänen avoimuutensa ja kiihkottomuutensa tuovat esiin sellaista onnellista ja tasapainoista vaikutelmaa elämästä. Sellaista itsekin toivon ja etsin: Rauhaa kohdata toinen ihminen.

Aiemmin ketjussa puhuttiin existä. Itse en halua verrata ketään ihmistä toiseen (vaikka joskus mieleni sitä yrittääkin). Tavallaan lähden siitä, että haluan tutustua ihmiseen, joka on tällä hetkellä elämässäni. Ihminen on matka. :love:

bin_hki

• Vieras
« Vastaus #123 : 24.02.2015, 22:16 »
P.S. Still looking... ;D

Galesi

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
« Vastaus #124 : 24.02.2015, 22:36 »
Onhan se tavallaan vaikeata ja tavallaan ihan saamarin helppoa. Se riippuu niin siitä mitä hakee. Jos tästä pienestä piiristä etsii jotain sielunkumppania niin onhan tuo varmasti helvetin hankalaa, kun tuossa tapauksessa ei riitä enää se, että toinenkin on myös pervo vaan pitää olla paljon muutakin.
Toisaalta taas, jos etsii leikkikavereita niin silloin on paljon enemmän "valinnan varaa".

Kyse on kuitenkin aika paljon ajoituksesta ja sijainnista. Perämetästä on paha löytää edes niitä leikkikavereita ja se joku ihana ihminen voi juuri löytää jonkun muun. Ja toki myös omalla iällä on suuri merkitys asiassa. Nuorilla lienee huomattavasti helpompaa kuin päälle 40-vuotiailla.

Epätoivoisesti hakemalla tai muuten kauhealla vimmalla etsimällä tuskin löytyy ketään. Lähinnä onnistuu jättämään itsestään vääränlaisen kuvan. Rauhassa omana itsenä, mutta aktiivisesti mukana heiluen kyllä tarttuu ihmisiä matkaan. Tuleeko heistä sitten hyviä ystäviä, satunnaisia leikkikavereita tai paljon jotain muuta onkin sitten asia erikseen.

hemmo

• Uusi asiakas
  • *
  • illalla se näytti kyllä ihan hyvältä..
  • Galleria
« Vastaus #125 : 24.02.2015, 22:53 »
Laaja maa ja pitkät välimatkat  :(

Ja näin vanhuksena ei mitään halua muuttaa paikkakuntaa jne ..näiden pikkupervouksien takia..
Itse vastannut deitti-ilmoihin ja tavannut mukavia ihmisiä...ja omaan ilmoonkin (miehenä) sain kolme vastausta..kiitos heille  :love:..nooh yks oli "tuttavalta" yks liian "rumalta" ja yks liian "kauniilta"..joten sinkkuna on hyvä olla :)..huoh mutta on upeata että tämä seuran löytämisen vaikeus nostetaan esille...

Pip

« Vastaus #126 : 24.02.2015, 23:44 »
Mä jätän tän vaan tähän.

Loc

• Vieras
« Vastaus #127 : 24.02.2015, 23:55 »
Todella jännä että vasta kun sen aktiivisen hakemisen jätti pois niin ruvennut seuraa piisaamaan. Kun se edes ollut sellaista päällekäyvän karkottavaa. Joku sanoisi aura, mutta pitänee keksiä yleisjärkisempi selitys sille mistä tämä johtuu.

-katy-

• Vieras
« Vastaus #128 : 25.02.2015, 01:48 »

Mutuna, että ihmisillä on aika poikkeavia tapoja suhtautua kumppanin löytämiseen. Hyvin karkeasti ne voi jakaa positiiviseen ja negatiiviseen suhtautumistapaan. Siihen sitten lisätään kaikki maailmankatsomukseen ja minään liittyvät asiat. Juusoa jonkin verran seuranneena en usko, että hänellä olisi sen helpompaa kuin muillakaan. Asenne sen sijaan on kohdillaan sikäli, kun se yksityisyytensä yleisölle kertoneella outohomo-sadisti-polyllä voi olla (vitsi). ;P Mielestäni hänen avoimuutensa ja kiihkottomuutensa tuovat esiin sellaista onnellista ja tasapainoista vaikutelmaa elämästä. Sellaista itsekin toivon ja etsin: Rauhaa kohdata toinen ihminen.

Joo..kun mekään emme tunne sinun kanssa ollenkaan, niin vaikea ehkä tuosta mun kommentista löytää mitään huumoria,saati sitä, että koin Herra Kekkosen olemuksen ja ulosannin mielyttävänä kokonaisuudessaan. Sekin että ihan kuulina omana itsenään menee omilla kasvoillaan julkisuuteen näistä keisseistä juttelemaan, on jo aika kunnioitettavaa. Ja minä kun tykkään myös kiihkottomuudesta ja halusta olla järkyttämättä "herkempiä".

Lisäksi niin hirveästi tykkäsin siitä kuvailusta, mitä Kekkonen kertoili siitä, mitä "hakee" BDSM:ssä-sehän ei ole mikään itsestäänselvyys noin vain, saatika homona kinkynä, arvelenpa.  :)

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
« Vastaus #129 : 25.02.2015, 18:54 »
Luulen, että itse toivon sellaista prinssiä, ettei häntä ole olemassakaan. Profiilissani lukee ne mielenkiinnon kohteeni, jotka toivon Domiltani löytyvän. Olen niitä nyt suurennuslasilla katsonut ja miettinyt, että mitä "jätän pois". Kaikkea en voi saada samassa paketissa, sen olen jo huomannut   :-*

submit

• Vieras
« Vastaus #130 : 25.02.2015, 20:32 »
Kuvailin viimeisimmässä ja tuloksia tuottaneessa treffi-ilmoituksessani toiveideni miestä "miehekkääksi sekä sisäisesti, että ulkoisesti". Mielestäni se kertoo jotain, mutta ei ole liian rajoittava. Olihan se teksti muutenkin melko ympäripyöreä. Sain kuitenkin vastaukseksi klassisen "etsit minua" ja siitä se sitten lähti :)

Kirjoittaminen ei ole ominta aluettani, siksi olen netissä tapahtuvassa seuranhaussa suosinut pian tapahtuvaa puhelimessa puhumista ja/tai tapaamista. Vaikka joku kirjoittaisi loistavasti itsestään ja toiveistaan, ei se vielä takaa kiinnostumisen jatkumista tapaamisten myötä. Ja toisin päin - huonokin kirjoittaja (esim. lukivaikeus) voi mielestäni olla älykäs ja kiinnostava luonnossa. Ymmärrän kyllä hyvin että heille, joille kirjoittamalla itsensä ilmaisu on hyvin tärkeä osa elämää, on mahdollisen kumppanin kirjallisellakin ilmaisulla tärkeä rooli suhteen syntymiselle.

Joo, kaikkea ei aina saa samassa paketissa. Itse ajattelen niin, että mun ei edes tarvitse saada "kaikkea". Jo se, että on kinky kumppani, jonka kanssa on riittävästi yhteisiä mieltymyksiä, on hienoa. Kaikkein tärkeintä mulle on suhteen muodostumisvaiheessa se, että olen aluksi aidosti kiinnostunut ja viehättynyt toisesta, minkäänlaiseen ystävästä seksikumppaniksi/puolisoksi en omalla kohdallani oikein usko. En myöskään ole sessiosuhteilija, joten suhteen alkamiselle on edellytyksenä vähintäänkin ihastuminen tai rakastuminen. Mun seksuaalisuus on sellaista, että en oikein saa irti mitään suhteelta, jossa en ole perinteisesti rakastunut/rakastava. Joskus on melkein käynyt kateeksi seksuaaliset iloittelijat, jotka voivat olla suhteissa kepeästi pääosin seksin takia, esim. ilman yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia yms.

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
« Vastaus #131 : 25.02.2015, 21:08 »
submitin tekstin loppuosan viitaten. Olen täysin samaa mieltä siitä, että parhaimmillaan kinky-suhde on silloin kun siinä on tunteita, molemmilla. Ihastumista, tykkäämistä, ehkä rakkauttakin. Sellaista vain kun ei ole kovin helppo löytää. Kyllä sessiosuhteetkin ilman suuria tunteita voivat olla hyviä ja toimivia, mutta itse haluaisin enemmän. Minulla hyvin vähän kinky-suhteita ylipäätään ollut, myöhäisherännäinen kun olen. Katsotaan, mihin tämä matkani jatkuu  ;)

spanking man

• Vieras
« Vastaus #132 : 25.02.2015, 21:21 »
Itsellä on ollut muutama kontaktin haku, mutta tulos heikko. Näyttää ikä varjelevan seuran saannilta. Kyllä ihastuminen ja rakastuminen on huippujuttu, mutta vanhemmiten ihminen käy itsekkäämmäksi ja haluaa monesti omaatilaa jolloin täysi sitoutuminen on vaikeaa.

peikkotyttö

• Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Poly, mutta varattu
  • Galleria
« Vastaus #133 : 26.02.2015, 14:31 »
Mä oon viime aikoina itselleni tärkeät ihmiset löytänyt silloin, kun en oikeastaan ole etsinyt - myös seuranhakupalstalta!  :o ;D

Valoa

« Vastaus #134 : 26.02.2015, 15:15 »
Silloin ja siellä, milloin ja missä sitä vähiten odottaa. Luotan siihen, että "opettaja ilmestyy, kun oppilas on valmis".