Baarin kannatusmaksut
Luulen, että olet oikeassa Normandie. Ehkä moni seuranhakija hakee jotain pikavoittoa, ihmistä, jonka on jo valmiiksi päässään haaveillut. Jos tarjonta ei vastaa tätä täydellistä kuvaa, se ei kelpaa. Joku ilmeisesti mättää, koska samaan aikaan haetaan, ainakin ilmoitusten perusteella, juuri sopivia vastinpareja ja kokoajan kuulee ja lukee, miten vaikeaa on löytää seuraa. Toisinaan tuntuu, että ihmiset eivät niinkään halua seuraa, vaan ainoastaan hakea sitä. Pitäisi varmaan alkaa itse hakea, jotta voisi tietää, mistä on kysymys, eikä vain omia mutujaan esitellä. Jokaiselle joka todella hakee itselleen sopivaa seuraa: Olkaa aktiivisia, osallistukaa ja kertokaa itsestänne ja toiveistanne rehellisesti, mutta älkää olko liian nirsoja, ei ihmistä tunne ennenkuin on tutustunut. Jokaiselle löytyy varmasti sopiva kumppani tästä joukosta.
Mä taas oon miettinyt mistä voi tietää toisen fantasiat yms. jos tutustuu jossain ihan muualla kun täälä
Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 23.02.2015, 20:27Mä taas oon miettinyt mistä voi tietää toisen fantasiat yms. jos tutustuu jossain ihan muualla kun tääläKysymällä.
Lainaus käyttäjältä: alabama - 23.02.2015, 20:46Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 23.02.2015, 20:27Mä taas oon miettinyt mistä voi tietää toisen fantasiat yms. jos tutustuu jossain ihan muualla kun tääläKysymällä.Hahaha...Joo kyllä..Kysyn siis tästä lähin niin jokaselta vastaantulevalta
Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 23.02.2015, 20:47Lainaus käyttäjältä: alabama - 23.02.2015, 20:46Lainaus käyttäjältä: Jade95 - 23.02.2015, 20:27Mä taas oon miettinyt mistä voi tietää toisen fantasiat yms. jos tutustuu jossain ihan muualla kun tääläKysymällä.Hahaha...Joo kyllä..Kysyn siis tästä lähin niin jokaselta vastaantulevalta Se että pääset sen tason keskusteluun että tosiasiat tulee esiin. Aika harva edes kinkypiireissä saati niiden ulkopuolelta päästää toista päänsä sisään syvälle. Ja toki kellä on sitä syvyyttä.
Olen itse ihan ystävyyssuhteissa luoviessani saanut oppia, että viime kädessä ihmissuhteet ovat melko suurelta osin epäsäännöllisten kompromissien summa.Toisen ihmisen pienet puutteet, viat ja "omituiset" mielipiteet ovat usein juttuja, jotka joko voi keskustelemalla oppia pois tai sitten niihin tottuu.Disney-leffafantasioista olisi hyvä oppia pois viimeistään silloin, kun pääsee äänestämään ja viinakauppaan.