Baarin kannatusmaksut
Itse en usko etsimiseen (sanan varsinaisessa mielessä). Itse uskon kohtaamisiin joita voi tapahtua miten ja missä tahansa, erilaisin tavoin käynnistyneinä.
Elämässä on ihan liian vähän aikaa tuhlata sellaisiin ihmisiin, jotka eivät osoita haluaan yhteistyöhön. Tuo on mulle sikälikin tietoinen valinta, että harrastan ihmissuhteita, jotka pohjautuvat nimenomaan vahvasti avoimuuteen ja yhteistyöhön silloinkin, kun on haluissa, tarpeissa ja toiveissa ristiriitoja. Se karsii yllättävän tehokkaasti joukosta ne, jotka on itsekkäitä paskiaisia. (Itsehän olen itsekäs paskiainen vain yhteisestä sopimuksesta.)
Lainaus käyttäjältä: Tuli - 21.02.2015, 09:29Elämässä on ihan liian vähän aikaa tuhlata sellaisiin ihmisiin, jotka eivät osoita haluaan yhteistyöhön. Tuo on mulle sikälikin tietoinen valinta, että harrastan ihmissuhteita, jotka pohjautuvat nimenomaan vahvasti avoimuuteen ja yhteistyöhön silloinkin, kun on haluissa, tarpeissa ja toiveissa ristiriitoja. Se karsii yllättävän tehokkaasti joukosta ne, jotka on itsekkäitä paskiaisia. (Itsehän olen itsekäs paskiainen vain yhteisestä sopimuksesta.)Tylsää kompata toisen kirjoitusta lisäämättä omaa mielipidettä asiaan.Joka tapauksessa, olen niin samaa mieltä yllä olevan lainauksen suhteen.
Mie en oikein ymmärrä miten toiset osaa niin tarkasti määritellä millaista seuraa hakevat - hyvähän se varmasti on, jos tietää mitä haluaa.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 21.02.2015, 10:16Lainaus käyttäjältä: Tuli - 21.02.2015, 09:29Elämässä on ihan liian vähän aikaa tuhlata sellaisiin ihmisiin, jotka eivät osoita haluaan yhteistyöhön. Tuo on mulle sikälikin tietoinen valinta, että harrastan ihmissuhteita, jotka pohjautuvat nimenomaan vahvasti avoimuuteen ja yhteistyöhön silloinkin, kun on haluissa, tarpeissa ja toiveissa ristiriitoja. Se karsii yllättävän tehokkaasti joukosta ne, jotka on itsekkäitä paskiaisia. (Itsehän olen itsekäs paskiainen vain yhteisestä sopimuksesta.)Tylsää kompata toisen kirjoitusta lisäämättä omaa mielipidettä asiaan.Joka tapauksessa, olen niin samaa mieltä yllä olevan lainauksen suhteen.Kuin myös. Tässä iässä ei ole enää aikaa tuhlattavaksi. Pitäkää tunkkinne, minulla on ystäväpiiri johon kuulumisesta voin olla ylpeä.
Mie en oikein ymmärrä miten toiset osaa niin tarkasti määritellä millaista seuraa hakevat - hyvähän se varmasti on, jos tietää mitä haluaa. Mie jutustelen mielelläni kaikkien kanssa, valtaosa näistä juttukumppaneista katoaa muutaman viestin jälkeen, osasta tulee pitempiaikaisia juttukavereita, jonkun harvan kanssa sitten kemiat kohtaa ihan oikeasti. Mutta kun mietin niitä harvoja "oikeita" niin en olisi etukäteen tai edes muutaman viestin jälkeen osannut arvata, että tämä se on. Enkä osaa jälkeenpäinkään yleensä selittää mikä toisessa ihmisessä kolahtaa. No ehkä siinä on se ero mun ja noiden alussa mainitsemieni toisten ihmisten välillä.
Täällä ei profiilissa ole sellaista kohtaa, joka ilmaisi, onko ihminen vapaa vai varattu.Ja tarkoitan nyt muutakin kuin bdsm.
Lainaus käyttäjältä: misuli_n - 21.02.2015, 12:13Täällä ei profiilissa ole sellaista kohtaa, joka ilmaisi, onko ihminen vapaa vai varattu.Ja tarkoitan nyt muutakin kuin bdsm.Eikös se ole ihan riittävä että on tuo kohta missä ilmaistaan haetaanko seuraa vai ei?