Baarin kannatusmaksut
Suuri tarjonta luonee helposti myös valheellisen kuvan valinnanvaran laajuudesta. Ainakin jos toiveena olisi pitkäaikaisen kumppanin löytäminen. Naisena ehkä myös se vaihtoehto että ottaa itse yhteyttä, saattaa olla hyvä.
Naisena ehkä myös se vaihtoehto että ottaa itse yhteyttä, saattaa olla hyvä.
Aloin tässä naisena pohtia sitä tosiasiaa, että naiset saavat aina paljon viestejä seuraa hakiessaan. Se, että tarjontaa olisi niin paljon on toisaalta hyvä juttu ja toisaalta ei. Suuresta tarjonnasta saattaa olla toki helpompi löytää potentiaalinen kumppani, mutta toisaalta jos saa paljon viestejä ja moni näistä viestien kirjoittajasta vaikuttaa kiinnostavalta, niin se ei välttämättä olekaan helppoa löytää vain sitä yhtä ja sopivaa, jos monikin viestittelijä vaikuttaa kiinnostavalta ja potentiaaliselta kumppaniehdokkaalta. Välillä toivoisi, että tulisi oikeasti vain harvakseltaan viestejä ja näiden harvojen viestien joukossa olisi se yksi ja ainoa, joka kiinnostaisi.
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 12.07.2015, 14:11Aloin tässä naisena pohtia sitä tosiasiaa, että naiset saavat aina paljon viestejä seuraa hakiessaan. Se, että tarjontaa olisi niin paljon on toisaalta hyvä juttu ja toisaalta ei. Suuresta tarjonnasta saattaa olla toki helpompi löytää potentiaalinen kumppani, mutta toisaalta jos saa paljon viestejä ja moni näistä viestien kirjoittajasta vaikuttaa kiinnostavalta, niin se ei välttämättä olekaan helppoa löytää vain sitä yhtä ja sopivaa, jos monikin viestittelijä vaikuttaa kiinnostavalta ja potentiaaliselta kumppaniehdokkaalta. Välillä toivoisi, että tulisi oikeasti vain harvakseltaan viestejä ja näiden harvojen viestien joukossa olisi se yksi ja ainoa, joka kiinnostaisi.Heh näitä naisten ongelmia.
Taas tädin tekee mieli avautua. Mulla on mielenkiintoinen kokemus tältä kesältä enemmän seksiseuraan keskittyneestä seuranhakupalvelusta. Julkaisin kaksi ilmoitusta, joissa hain moottoripyöristä ja/tai autoista kiinnostunutta mies seuraa (tunnetusti kumpaakin kategoriaan kuuluvia miehiä on), seksi oli mainittu optiona. Ulkonäköäni kuvasin tavalliseksi. En saanut yhtään vastausta. Pari kertaa olen hakenut samasta palvelusta selkeästi seksiseuraa ja silloin vastausten määrä on ollut satoja.Mitä tästä voisi oppia? Kannattaisko miehen vastailla myös niille tavallisille naisille, kun siellä kilpailu ei ole niin kovaa.