Baarin kannatusmaksut
Minulla on nyt esim deitti-ilmoitus. Ollut aikaisemminkin. En oikeastaan kamalasti siinä mitään erittele, en mitään vaadi tahi poissulje. Lukijoita jonkun verran, vastauksia pyöreät nolla. Ja varmasti näin on monella muullakin miehellä. Jos haluaisin jotain spesifioitua, jotain todella erikoista, sitä voisikin odottaa vaikka ja kuinka, kun kyseessä on kuitenkin jotain näin laveaa, on se hiukan mälsää.Sukupuolten ero on tässä tapauksessa kammottava. Naisten ei tarvitse ilmoitella itsestään, heitä lähestytään. He ovat karkkikaupassa, valinnanvaraa on. Ketä miestä ihan oikeesti kiinnostaa tapella viestihuomiosta muita virtuaalimiehiä vastaan netissä? Ihan oikeesti? Ja kenellä on aikaa moiseen? Ei mulla ainakaan. Livenä on aina eri juttu, ja sillä saralla ei toistaiseksi vielä ongelmia ole ollut seuran haussa. Mutta kun ei vaan enää ehdi ravaamaan miiteissä, jääpi tuo deittipalsta ainoaksi kontaktikanavaksi. Ja vielä, ei ole kovin helppoa kirjoittaa mitään deitti-ilmoitusta. Ainakaan sellaista joka mielenkiinnon herättäisi. En minä ainakaan osaa itseäni myydä. Deitti-ilmoituksen pitäisi olla jonkun muun kirjoittamaa.
Pinksu: Mennääks panee?
Itsellä on ollut täällä useita deitti-ilmoituksia ja vastauksia on tullut yksittäisiä. Mutta minä haenkin naista eli samaa sukupuolta, mikä heti vähentää potentiaalisten ihmisten määrää.
Ei minua eikä minulta ole liiemmin vongattukaan, joskus olisi ihan kiva joku vonku-viesti saada
Lainaus käyttäjältä: Normandie - 20.02.2015, 19:43Ei minua eikä minulta ole liiemmin vongattukaan, joskus olisi ihan kiva joku vonku-viesti saada PASKANMARJAT! Mähän vonkasin sua ainakin tunnin Wäiskillä.
(Sivumennen sanoen, se että joku on switch tai bi ei tarkoita sitä että kaikki käy.)