Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: foobar - 05.03.2015, 20:57Vielä tärkeä kysymys ennen tuota itse Shibari Festivalin päätapahtumaa!Aika monessa työpajassa sanottiin "tuo omat köydet". No minullahan niitä on, mutta en tiedä onko tarpeeksi. On oikeastaan vain kaksi käyttökelpoista tarpeeksi pitkää köyttä. Niiden lisäksi on kaksi muutakin köyttä mutta ne ovat oikeastaan tosi lyhyitä. En ole mitannut köysiä mutta uskoisin että pisin niistä on 10-20 m luokkaa. Lyhyimmät ovat vain muutaman metrin.Pärjääkö näillä? Saako tapahtumapaikalta lainata lisää köysiä jos omat eivät riitä?Itselläni pisimmät köydet ovat 8-metrisiä, ja niillä pärjää hyvin. Yleensä kaksi on riittänyt, joskus tarvitaan kolme. Lyhyemmillä ei ole oikein ollut käyttöä. Riiputuksissa tarvitaan sitten useampia.
Vielä tärkeä kysymys ennen tuota itse Shibari Festivalin päätapahtumaa!Aika monessa työpajassa sanottiin "tuo omat köydet". No minullahan niitä on, mutta en tiedä onko tarpeeksi. On oikeastaan vain kaksi käyttökelpoista tarpeeksi pitkää köyttä. Niiden lisäksi on kaksi muutakin köyttä mutta ne ovat oikeastaan tosi lyhyitä. En ole mitannut köysiä mutta uskoisin että pisin niistä on 10-20 m luokkaa. Lyhyimmät ovat vain muutaman metrin.Pärjääkö näillä? Saako tapahtumapaikalta lainata lisää köysiä jos omat eivät riitä?
Kyllähän tuolla tarvii sen 7-8 pätkää, jos köydet sen 8m.Pelkästää takatekote vie sen 3kpl, sitten lantiota (muutama) ja kinttuja kattoon nostoköysineen niin...
Lainaus käyttäjältä: Juuttisetä - 05.03.2015, 21:30Kyllähän tuolla tarvii sen 7-8 pätkää, jos köydet sen 8m.Pelkästää takatekote vie sen 3kpl, sitten lantiota (muutama) ja kinttuja kattoon nostoköysineen niin...Apua! Takatekote nyt on sieltä yksinkertiaisimmasta pääsä. Siihen työpajaan en ole osalistumassa. Olisin hallunut, mutta se tuli jo täyteen. Riiputus on tietysti vakeimmasta päästä, mutta siihen en edes halunnut osallistua. Mitä minä teen jos köydet eivät riitä? Pyydänkö paikalta lisää köysiä vai jätänkö sitomisen siihen? Siinä voisi kyllä tulla mallillekn vähän paha olo.
Kuva poistettu admin toimesta. Tilasuudessa oli kuvaskielto joka ei koskenut ainoastaan omaa mallia. GP on ilmoittanut että kaikki hänestä/häntä koskeva JULKAISTAVA MATERIAALI kuuluu hänen esitarkastukseen.Georg Parkas ja Predicament Bondage