Baarin kannatusmaksut
Käytävässä sai kuvata, ei kovin vaikeaa mennä sinne ovesta.
Lainaus käyttäjältä: windmillsw - 07.03.2015, 09:58Kuva poistettu admin toimesta. Tilasuudessa oli kuvaskielto joka ei koskenut ainoastaan omaa mallia. GP on ilmoittanut että kaikki hänestä/häntä koskeva JULKAISTAVA MATERIAALI kuuluu hänen esitarkastukseen.Georg Parkas ja Predicament BondageYmmärrän tuon, mutta minulle tultiin sanomaan että edes omasta mallista ei saa ottaa kuvia ilman että kysyn lupaa jokaiselta paikalta olevalta. Miten se loukkaa jonkun yksityisyyttä että otan kuvan jossa hän ei edes näy?Kysyin kyllä malliltani luvan ja sain sen. Olisin ollut valmis suunnttelemaan kuvan niin huolella ettei siinä vahingossakaan näy pikseliäkään kenestäkään muusta. Silti tultiin heti kieltämään kuvaaminen.
Kuva poistettu admin toimesta. Tilasuudessa oli kuvaskielto joka ei koskenut ainoastaan omaa mallia. GP on ilmoittanut että kaikki hänestä/häntä koskeva JULKAISTAVA MATERIAALI kuuluu hänen esitarkastukseen.Georg Parkas ja Predicament Bondage
Niin, valokuvauskielto oli ihan suoraan sanottu tapahtuman verkkosivuilla ja taisi olla suunnilleen joka seinältä löytyneissä säännöissä itse tapahtumapaikallakin joten tuskin oli yhdellekään lukutaitoiselle yllätys.
Sitomisesta kiinnostuneet katsovat siis itse silloin demoamista, tuskin kuvaajaa.Jos on huono keskittymään, sitä kannattaa sitten ihan opetella parantamaan.