Baarin kannatusmaksut
varmasti myös niitä tapauksia tulee joissa hypätään toisintamaan ulkopäin opittua, enemmän kuin sisältäpäin syntyvää vinoutta.
Lainaus käyttäjältä: balthazar - 13.02.2015, 17:28varmasti myös niitä tapauksia tulee joissa hypätään toisintamaan ulkopäin opittua, enemmän kuin sisältäpäin syntyvää vinoutta.Muilta opittu vs. sisäsyntyinen. Ympäristö vs. geenit, nature vs. nurture. En usko että kukaan, vaikka olisi kuinka truu ja kokenut, voi harjoittaa kinkyilyä ilman että olisi edes jotain "oppinut ulkoapäin".
.. Pipiä huolettaa -voi poikaa :/. Niin nyt kymmenet tuhannet suomikodeiss perheväkivaltaa harjoittavat muehet alkavat kutsua itsejään Mastereiks .. Rock -- jeee lolOnneks mua ei voi huolettaa moinen..kun kuulemma ongelma on aika iso tässäkin lintukodossamme;(( - enkä millään ehtis joka perheriitaan ja väärinkäytökseen väliin vaikka kuinka haluisin ( Pip, sä voisit perustaa aluks vaik turvataloja naisille ja lapsille.. Jos pahasti huolettaa!? EDIT:Niin, toivonmukaan meistä jokainen kokee maailmantuskaa tahoillaan, koittaa käsitellä tätä eriarvoistuvaa maailmaa..Mutta, eiköhän tuon kuvan konteksti liiku semmosella tasolla ettei ihna tavismies kykene tuohon rooliin samaistumaan..?!Ok, mun mielipide mutta en mäe että tästä seuraisi vastaavaa esimerkkiä jolla viittailtu esim nuorten pelaamiin väkivalta räiskintä konsoli-, ja tietokonepeleihin ja "ammuskelu elokuviin", jopa joihikin musiikin lajeihin joihin on vuosikymmeniä viitattu hengessä - että aiheuttavat näitä traagisia koulu-, ums ammuskeluja..,(Siks tuo sarkastinen komentti pipin heittoon, jolla mun mielestä koittaa vain ja ainoastaan hegemonoida ja nostaa huolta scenemassujen yleisestä arvostuksesta, tms.. Lähinnä vaikuttimena mun mielestä jonkinlainen "pisteiden kalastus ja näennäinen "huoli ja osanotto",, siitä kuinka nyt yhteiskunta turmeltuu.. -- hohhoijaa..toki mielipite on vapaa. Ajattelin nyt kuitenkin tällä kertaa referoida snadisti tulella tuleen, kun moinen käytös itseäni kohtaan häneltä ollut myös tapana lähimenneisyydessä. Mun mielestä kommentointi," olen tosi huolissani"..!? ilman mitään perusteleua tai analyysiä, on puhdasta "huoraamista" ja "itsetehostamista" - lehdistössä menis jopa gonzo-jurnalismin piikkiin..¨*hugs
Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 13.02.2015, 19:19Lainaus käyttäjältä: balthazar - 13.02.2015, 17:28varmasti myös niitä tapauksia tulee joissa hypätään toisintamaan ulkopäin opittua, enemmän kuin sisältäpäin syntyvää vinoutta.Muilta opittu vs. sisäsyntyinen. Ympäristö vs. geenit, nature vs. nurture. En usko että kukaan, vaikka olisi kuinka truu ja kokenut, voi harjoittaa kinkyilyä ilman että olisi edes jotain "oppinut ulkoapäin".Hetkittäin musta tuntuu turhauttavalta kirjoittaa tänne yleensäkään yhtään mitään, koska jostain syystä, huolimatta kirjoituksen kokonaissisällöstä on hauskaa aina tarttua johonkin epäolennaiseen tai huonosti aseteltuun.
unohtuu yhdessä sovitut asiat, koska niinhän ei voi BDSM -maailmassa olla, koska leffassakaan ei ollut mitään konsensuaalisuutta.
Itseäni ilmiössä huolettaa tasan tämä:Lainaus käyttäjältä: Pip - 13.02.2015, 23:32unohtuu yhdessä sovitut asiat, koska niinhän ei voi BDSM -maailmassa olla, koska leffassakaan ei ollut mitään konsensuaalisuutta.
Lainaus käyttäjältä: Riverlady - 13.02.2015, 19:19Itseäni ilmiössä huolettaa tasan tämä:Lainaus käyttäjältä: Pip - 13.02.2015, 23:32unohtuu yhdessä sovitut asiat, koska niinhän ei voi BDSM -maailmassa olla, koska leffassakaan ei ollut mitään konsensuaalisuutta.Oletteko tosiaankin nähneet elokuvan? Koska tuohan ei pidä paikkaansa.