Baarin kannatusmaksut
Pinkcat leikitään että "moldovassa" on vastaavanlainen sivusto taikka vaan chatti,mikä on todennäköisyysettä joku hokaa että kuvasi on siellä ?
En lataa nettiin mitään sellaista mistä voi olla haittaa itselle. Kovin vaikea lähteä hakemaan oikeutta jos joku on kopioinut kuvan tai tekstejä palvelimellejoka sijaitsee vaikkapa Keskiafrikan Tasavallassa.
Ja exhipparinahan sitä on vain iloinen jos oma perse päätyy vaikka Iltasanomien lööppiin.
En lataa nettiin mitään sellaista mistä voi olla haitaa itselle.
Minua kiinnostaisi tietää, miten itse kukin kuviaan julkaiseva suhtautuu siihen, että omia fetissikuvia kopioidaan toisten ihmisten FetLife-, deviantART ja muiden sivustojen profiileihin jatkuvasti ilman lupaa? Esimerkiksi itse olen nähnyt joidenkin BDSM-baarin jäsenten kuvia kopioituna toisaalle. Vai oletteko itse kopioineet BDSM-baarin ja FetLifen kuvanne muualta netistä toisilta ihmisiltä?
En siis oleta että jokainen täällä kyttäisi kaikkia maailman nettisivuja vain etsiäkseen mun kuviani.
Hmm, etsin RiverLadyn ohjeiden mukaan omat kuvani googlesta. Eipä löytynyt. Ne on kyllä toisaalta facebookissakin mulla, joten teinkö jotain silti väärin, vai vaikuttaa facebookin yksityisyysasetukset tohon hakuun rajoittavasti?