Baarin kannatusmaksut
Mua ei yhtään kiehdo master, joka vain fyysisyydellä luulee dominoivansa. Ja jos alistus vaatii henkiselläkin tasolla fyysisyyttä, homma menee metsään. Mä alistun erittäin mielelläni tyypille, joka osaa arvostaa myös minua, ne "sub on mulle vain olento" -tyypit voi mennä muualle metsästämään. Ja joskus saattaa käydä niinkin, että pääsen niskan päälle, ja sekin pitää sen "alistajan" kestää, ilman mitään ylenpalttista itsekriisiä. Vahvuus ei ole vain fyysisessä voimassa, se on myös siinä henkisessä voimassa, eikä itsetunto kolise. Vaatii kyllä kemiaa. Ilman sitä ei ole mitään.
Kun olet tutustumassa alistuvaan naiseen (käytän tätä yleistermiä nyt sitten kattamaan subit, masokistit ja orjattaret jne. jne.), niin mitkä ominaisuudet ovat sellaisia, jotka ihan ensimmäiseksi kiinnittävät huomiosi? Entä terminologia....nainen alistuu vai nainen alistetaan? Kumpi juuri sinulle on turn on- tai turn off-juttu? Pidätkö naisesta, joka alistuu heti sinulle vai naisesta, jonka kanssa joudut tekemään hiukan "töitä", ennenkuin hän alistuu vaiko naisesta, joka on jostakin tältä väliltä?
Sama se alistuuko vai alistetaanko, ämmät nyt kuiteskin tekee mitä sanotaan!
Lainaus käyttäjältä: stoge - 24.10.2013, 13:18Sama se alistuuko vai alistetaanko, ämmät nyt kuiteskin tekee mitä sanotaan! Tai sitten näyttää keskisormea, ja lähtee kävelemään tilanteesta.