Kirjoittaja Aihe: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!  (Luettu 17896 kertaa)

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« : 07.06.2012, 14:29 »
Pihlajasaari Kutsuu taas 2012!...ehkä???  :)

Koska entinen "järjästäjä" ei tällä kertaa halua olla järkkäämässä tätä..laitetaas tähän sitten vauhtia hiukan täältäpäin.

Pihlajasaareen kokoontumisen ajankohta voisi olla 14.7.2012 lauantaina...samana lauantainahan on SMFR:n kemut Wäiskissä,joten paikalle saattaisi eksyä myös "pitkämatkalaisia"- 2 kärpästä 1 iskulla!!

Aloitusaika olisi kai tuttu...about klo 12 viimeistään että kerkee sitten ajoissa takas laittautumaan illan kemuihin.Toki luotan siihen että "Miami Vice" -rusketus viimeistään tuolloin aamupäivällä tarttuu!!!!

Pihlajasaareen menee ne 2 lauttareittiä..Merisatamasta ja Ruoholahdesta,ohessa linkit aikatauluineen:
http://www.jt-line.fi/pihlajasaari_aikataulut.htm

http://www.pihlajasaari.net/saari.html

Ilmottautumiset ja mahdolliset toisen ajankohdan ehdotukset tän ketjun alle.

Kiitos ja Kumarrus
Nepo.


Fixx

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« Vastaus #1 : 07.06.2012, 14:40 »
No, kello 12 lähtö Ruoholahdesta. Aiotko järjestää tarjoilua ja ohjelmaa jos pitää ilmoittautua?  ::)

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1469
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« Vastaus #2 : 07.06.2012, 16:15 »
No perkule mikä ettei, sano Raimo Vormisto. Pikku retkeily saattaisi hyvinkin sopia... :)

isabella

Vs: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« Vastaus #3 : 07.06.2012, 17:50 »
Pihlikseen olisi kiva taas lähteä mutta ei pysty bilepäivänä moiseen, menee pasmat ihan sekaisin ::) Voin sitten naureskellä illalla itsensä käräyttäneille ;D

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 387
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« Vastaus #4 : 07.06.2012, 18:31 »
Mä toivoisin muuta päivää kuin bilepäivä....tämä ehkä siksi, että sieltä on sitten kivempaa mennä nahka kärynneenä nihkeännaihkeana ihan normijatkoille (hikiseen Majavaan) tai auringonpistoksen saaneena kotiin nukkumaan... Inhoan naisena sellaista kauheaa hoppua ja kun ottaa huomioon, että olen kahdesti Pihliksen reissulla käynyt, niin olen siellä viihtynyt liki viimeiseen paluukyyditykseen asti. Ja vielä sellaista, että kärynnyttä nahkaa on suht ilkeää piiskailla illan bileissä...................  :))
Entäs saman viikonlopun sunnuntai....eeeeh?!! Bilejäljet olisivat "näkyvillä" ;)

Mutta jos ei muuta päivää saada kasaan, niin aika todennäköisesti sinne silti tulossa.

subpks

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 237
  • Dragonscorpionin vaimo
  • Galleria
Vs: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« Vastaus #5 : 07.06.2012, 19:08 »
Pihlikseen olisi kiva taas lähteä mutta ei pysty bilepäivänä moiseen, menee pasmat ihan sekaisin ::) Voin sitten naureskellä illalla itsensä käräyttäneille ;D
Mä toivoisin muuta päivää kuin bilepäivä....tämä ehkä siksi, että sieltä on sitten kivempaa mennä nahka kärynneenä nihkeännaihkeana ihan normijatkoille (hikiseen Majavaan) tai auringonpistoksen saaneena kotiin nukkumaan... Inhoan naisena sellaista kauheaa hoppua ja kun ottaa huomioon, että olen kahdesti Pihliksen reissulla käynyt, niin
Entäs saman viikonlopun sunnuntai....eeeeh?!! Bilejäljet olisivat "näkyvillä" ;)



Ihan samoin aatoksin itsekin! Kiva olisi tulla mutta EI bilepäivänä...

Dominantti

Vs: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« Vastaus #6 : 07.06.2012, 19:12 »
Inhoan naisena sellaista kauheaa hoppua

Metroseksuaalina vaadin tasa-arvon nimessä, ettei yleistetä pelkästään naisten oikeudeksi laittautua tuhottoman kauan. ;D

Mutta niin, vähän ehkä itselläni fiilis, että Espoo-Hki-Espoo-Hki on vähän säätö yhdelle päivälle.

Toisaalta etua olisi niille, jotka tulevat kauempaa ja jäävät hotlaa yöksi. En ole varsinaisesti puoleen eikä vastaan. Mikäli tuntuisi liian hopuksi jäänee päivä väliin ja iltaan tulossa allekirjottanut.

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« Vastaus #7 : 07.06.2012, 20:03 »
Ajankohta on kyllä sikäli passeli juuri niiden kaukaa tulevien kannalta jos siis haluaa myös illalla bileisiin.Kesäkuu alkaa olla kohta taputeltu ja onhan tässä vielä Jussit sun muutkin.Heinäkuun..alun 2 ekaa viikonloppua on taas osalle porukkaa varmasti varattu....syynä se ns. Vanhojen partojen miitti ja Tampereen klupi-ilta.
Sitten olisikin se 14.7.2012.....jos ei lykkää sitten ihan heinäkuun lopulle tai jopa elokuuhun(elokuussa vasta ne helteet on)
Ja eihän siellä Saaressa tartte olla tappiin asti..viimeskin taisin itse poistua about klo 16-17 maissa.
Mutta kahtellaan...ohjelmassahan olisi:rantalööbailua,grillausta,yms yms
Nepo

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 939
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« Vastaus #8 : 07.06.2012, 21:08 »
Vaikka vanhat parras ovat varmasti kivaa seuraa, on Pihliksessä varmasti paljon mukavampaa.  Kuinka moni vanha parta muutenkaan kävisi pihliksessä?

foobar

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« Vastaus #9 : 07.06.2012, 22:15 »
Tuohan kuulostaa kivalta, minäkin voisin tulla paikalle jos vain ehdin. Bileisiin en välttämättä ole tulossa.

peace

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 239
  • En ole vakava, vaikka näytän siltä
  • Galleria
Vs: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« Vastaus #10 : 07.06.2012, 23:12 »
Viime vuonna olin Pihliksessä. En varmaankaan lähde samana päivänä molempiin, mutta onhan se mahdollista.

Teen sitten itse niin tai näin, niin on hyvä, että Nepo on aktiivinen asian suhteen.

swan

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« Vastaus #11 : 07.06.2012, 23:29 »
Hyvä kun perinne jatkuu. Joutuu itse ehkä valitsemaan joko pippalot tai saaren,ellen sitten ole ulkomailla(!) kun on kesäloma just tuolloin meneillään

Ulkomaat= kerava, teisko tmv.  :D

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« Vastaus #12 : 08.06.2012, 00:29 »
eli jos äijät haluu pihlajasaareen myös naisia niin, bilepäivä ei ehkä ole hyvä ajankohta.

perapervo

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« Vastaus #13 : 08.06.2012, 00:46 »
Tässä kuten muissakin asioissa ei pysty kaikkia miellyttämään. Minusta Nepolta hyvä veto, että pitkämatkalaisetkin otetaan huomioon "kaksi kärpästä yhdellä iskulla" harvalla halua/varaa joka vkl Hesaan tulla, joten oivallus oli mielestäni loistava :)

Simone

  • Vieras
Vs: Pihlajasaari 2012 -summer happeninki!!
« Vastaus #14 : 08.06.2012, 01:05 »
Voi blääh! - olin vähän toivonut, että josko tänä kesänä pääsisi osallistumaan retkuilupäivään - mutta todellakin - kauempaa tulevana valitsen sen illan.
Ei houkuta lähteä aamulla ajamaan Tampereelta, olla päivää helteessä ja nuhjuisena & hikisenä Wäiskissä vaihtaa iltaan - sitten ajaa aamuyöstä kotiin.
Miksi jäädä hotelliin jos voi mennä kotiin? Siis illan bileet.

Muoks, kirjuutusvihree
« Viimeksi muokattu: 08.06.2012, 01:21 kirjoittanut Timjami »