Baarin kannatusmaksut
ILMAISTA KAHVIA! (Tosin vasta tuonnempana, mutta hyvää kannattanee odottaa)
Ihanko oikeasti olisi tarkoitus saada homma huomenna niin sanotusti nippuun ja pakettiin? Voisin tulla alustavasti auttamaan muutossa, ainakin tunniksi tai pariksi.
Tämän päivän siivoustalkoot on PERUTTU!
Minun mielestä saatiin hyvin tehtyä viime viikolla. Enää siellä on niiden pikku tavaroiden järjestelyä ja paikkojen löytämisiä, mikä minun mielestä kuuluu SETAn työntekijöille, koska ne niitä tavaroita enemmänkin käyttää. Tietenkin jos heillä on jo suunnitelma, mikä menee minnekin niin meikäläiset voi olla laittelemassa kaverina niitä paikalleen tai järjestää uudelleen. Esim se ihana kansioläjäkaappi, johon me vaan survottiin kaikenlaisia kansioita edestä pois
Lainaus käyttäjältä: TEGAMi - 18.01.2016, 13:04Minun mielestä saatiin hyvin tehtyä viime viikolla. Enää siellä on niiden pikku tavaroiden järjestelyä ja paikkojen löytämisiä, mikä minun mielestä kuuluu SETAn työntekijöille, koska ne niitä tavaroita enemmänkin käyttää. Tietenkin jos heillä on jo suunnitelma, mikä menee minnekin niin meikäläiset voi olla laittelemassa kaverina niitä paikalleen tai järjestää uudelleen. Esim se ihana kansioläjäkaappi, johon me vaan survottiin kaikenlaisia kansioita edestä pois 8Lainaan tegamin sanoja ja olen samaa mieltä. Saatiin kuiten tehtyä niin paljon ja siirrettyä isot tavarat paikoilleen ja varastoon, että lähinnä siellä on enää pientä järjestelyä. Mielestäni myöskin seta vois hoitaa sen kun kerta heidän tilansa kyseessä. Eikä siellä montaa henkilöä kyllä enää tarvita, viimeksikin oltais pärjätty pienemmällä porukalla. Meinas olla jopa liian monta henkilöä tekemässä hommaa niin pienessä tilassa.